29. 4. 2014

ZMRDLIFE

Dnes bych vám rád představil další společnou tvorbu kterou jsme uspořádali s přáteli. S kamarádkou Martinou jsme se dohodli na společném focení pro projekt Zmrdlife, který byl založen Renne Dangem. Tyto fotky jsme nafotili v centru Hradce Králové, počasí nám přálo a teploty byly vskutku letní. Jako model mi stála již zmíněná Martina společně s její sestrou Ivankou. Za tuto spolupráci jim mnohokrát děkuji, z akce jsme měli všichni velkou radost a věřím že v brzké době focení zopakujeme. Při focení jsem se učil s odrazovou deskou, která nasvítila tmavší prostory a pomohla přidat fotkám důraz. Jsem rád že se nám podařil tento projekt zrealizovat, za to bych chtěl poděkovat všem, kteří se na tom podíleli i ze zákulisí. Věřím že se vám bude náš projekt líbit a kladně ohodnotíte naši práci a snahu. 




























Nikon D5100
Nikkor 18 - 105mm f/3.5-5.6g ED VR
Upraveno: Lightroom 5, na těchto fotografiích jsem chtěl ponechat originální kvalitu, bez úpravy. Lightroom jsem použil pouze pro ostrost, jas a kontrast aby se zvýraznili některé detaily. 
Pomůcky: Stativ, odrazová deska

Žádné komentáře:

Okomentovat