23. 3. 2014

Snapseed

Představuji vám fotografie na kterých jsem si trochu zablbnul, jak s námětem na focení, tak i s mojí nejoblíbenější aplikací Snapseed. Na těchto fotografiích vidíte co Snapseed nabízí. Měnit můžete filtry, světlo, ostrost, styl úprav a řadu různých nastavení které můžete aplikovat na vybranou fotografii. Já sám používám tuto aplikaci necelý rok, zamiloval jsem si jí od první chvíle, ale nějaký čas mi trvalo naučit se využívat veškeré funkce. Snapseed je oblíbený především pro uživatele Instagramu, já sám nahrávám na Instagram 90% fotek upravených ve Snapseed. http://instagram.com/tomiandrejs Aplikaci si můžete stáhnout zdarma do chytrých telefonů nebo tabletů. Touto cestou se také chci omluvit že jsem dlouho nepřidal nový příspěvek na blog. Nedostatek času a nemoc mě dohnala k absenci, samotného mě to mrzí ale slibuji že mám v plánu pár focení které by Vás mohlo bavit. 
















Nikon D5100
Nikkor 18 - 105mm f/3.5-5.6g ED VR
Upraveno: Snapseed
Pomůcky: bez pomůcek

Žádné komentáře:

Okomentovat