16. 5. 2014

China 2014 - FujiFilm Instax Mini 90 Classic


V nedávné době jsme se vrátili z Číny, kde jsme byli s mojí přítelkyní na poznávací, nakupovací a adrenalinové dovolené. Strávili jsme dvanáct nádherných dní v okolí Suzhou a Shanghaje. Před cestou jsem se doslechl, že se dají půjčit Polaroidy. I když doma jeden máme, lákalo mě vyzkoušet nový model, který umožňuje pohrát si s nastavením fotky tak, aby jste zachytili moment co nejlépe. Na internetových stránkách www.homobot.cz jsem si našel model FujiFilm Instax Mini 90 Classic.  Tento typ Polaroidu jsem měl vybraný již delší dobu takže, když jsem zjistil, že se dá půjčit, neváhal jsem ani minutu a zajel jsem si do prodejny HOMOBOT kde mi ho bez jakéhokoliv problému zapůjčili. Dokoupil jsem si náhradní filmy, zjistil jsem pár rad a mohl vyrazit. Doma jsem samozřejmě nevydržel a musel jsem Polaroid vyzkoušet. Hned při první instantní fotce mi došlo, že  focení s ,,Mini 90"nebude jen ledajaké mačkání spouště. Člověk už musí přemýšlet a pohrát si s nastavením a zjistit, které nastavení mu bude sedět nejlépe. Doporučuji obětovat pár fotek a vyzkoušet co všechno Polaroid Mini 90 dovede. Další věc, která mne mile překvapila je baterie v Polaroidu. Při půjčení jsem dostal nabíječku, ale bylo mi řečeno, že jí mám pouze pro jistotu, nevěřil jsem ale skutečně tomu tak bylo. Od začátku, co jsem měl Polaroid, jsem nemusel nabíjet. Při pobytu v Číně jsem nafotil několik desítek instantních fotografii a zde jsou vybrány ty nejpovedenější. Vřele doporučuji vyzkoušet Polaroid, zažijete krásné okamžiky a minimálně se za Vámi kde kdo otočí…..




















Typ Polaroidu:FujiFilm Instax Mini 90 Neo Classic (černá)
http://www.homobot.cz/cs/instax-mini-90s-cerno-stribrna/ 





Žádné komentáře:

Okomentovat