25. 4. 2015

K.A.R.O.L.Í.N.A.

Dnešní článek je spíše Instagramovou záležitostí... sleduj můj profil @tomiandrejs


Dnes přidávám pár fotek z přehrady Rozkoš, kde jsem byl fotit s Kájou. Fotky jsou převážně focené pro můj Instagram. V poslední době jsem se na něj zase zaměřil a pár uživatelů si mě všimlo a často moje fotky "repostují". Na svůj profil se snažím dávat minimálně jednu fotku denně, abych byl neustále aktivní. Instagram mě neskutečně pohltil, momentálně žiju jen jím. Baví mě upravování fotek, nápaditost a kreativita, která k této populární aplikaci neodmyslitelně patří. Neustále projíždím nové příspěvky a inspiruji se, vymýšlím vlastní nápady, které bych mohl zrealizovat a poté nahrát na svůj profil. Pro někoho je to jen profil, pro mě je to něco víc. Každou fotku si před zveřejněním nejprve upravím přes různé aplikace a až když mi přijde nejlepší, nahrávám ji a s napětím čekám, kolika lidem se bude líbit. O to víc mě pak těší, když se moje fotka objeví i někde jinde a nebo si ji oblíbí uživatelé, kterých si vážím a jsou na Instagramu známí.







Foto: Tomi Andrejs
Model: Karolína
Nikon D5100
Nikkor 50mm f/1.8G AF-S









Žádné komentáře:

Okomentovat