12. 2. 2015

Daniel Dobiáš - AIRSOFT



Už to není jako dřív, když jsme po sobě házeli šišky v lese. Tady to občas i zabolí.....



Špatné počasí, spousta práce do školy, to vše jsou důvody, které mě doposud omezovaly ve focení. Využil jsem volného dne a s bratránkem jsme vyrazili do lesa. Každý měl sebou svojí ,,výbavu" , které důvěřuje nejvíce. Počasí nám vyšlo perfektně. Čerstvý sníh sice trochu studil, ale my jsme si docela zastříleli,... Já jsem střílel ze svého Nikonu a Dan ze své AirSoftové zbraně AK-74. Focení je trochu jiné než jsme zvyklí, změna je život a tahle zkušenost pro mě byla velice přínosná. Minimálně byla sranda, a my si zavzpomínali, jak jsme kdysi  lítali po lesích a hráli si. 



















Foto: Tomi Andrejs
Model: Daniel Dobiáš

Technika: Nikon D5100
Nikkor 50mm f/1.8G AF-S
Nikkor 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR

Úprava: Zoner Photo Studio 12
Instax: Instax Mini 50s - FujiFilm článek tady



Žádné komentáře:

Okomentovat