21. 9. 2014

FujiFilm Instax Wide 210

Instax nabízí dvojnásobně větší fotografie než známe u klasických ,,MINI" Instaxů. Jak již je známo, fotky máme ihned v ruce, a poté  do několika sekund vidíme výsledek. Wide se liší jak svojí  velikostí , tak především formátem fotografií ( 86 x 104 mm)....


Jak je na první pohled vidět, vzhled Widu je velký, ale skvěle padne do ruky díky bočnímu tvarování rukojeti, jako např. u větších kompaktních fotoaparátů a nebo zrcadlovek. Bok jedné strany vyplňuje nastavovací panel s funkcemi (jas, ostření a blesk), dále také menší LCD displej, na kterém je vidět dané nastavení a počet snímku v kazetě. Fotoaparát je napájen čtyřmi bateriemi typu AA (tužkové baterie), tudíž snadno dostupnými. Životnost baterií je dle mého názoru dostačující, ale velmi závislé na používání blesku. Do rukou jsem dostal Wide, kde již byly baterie a já na ně odfotil více než 60 snímků i tak jsou stále provozu schopné. Fotoaparát je osazen slušnou optikou Fujinon, se kterou je schopen ostřit od 0,9 m a s použitím čočky Close-up cca od 40cm do 50cm. V balení s Instaxem Wide 210 najdete popruh, 4 x AA baterie, čočku Close-up se zrcátkem i návod. Přes jeho rozměry, které nejsou malé 95 x 178 x 117 mm (V x Š x H), je používání s přepravou pohodlné.




Výhody:


  • Odlišný formát fotografií 
  • Čočka Close-up se zrcátkem
  • Automatický blesk


Nevýhody:


  • Chybí stativový závit
  • Krátký a uzký popruh



Funkce

  • Nastavení jasu - D ( dark ), N ( normal ), L ( light )
  • nastavení vzdálenosti - ostření blízko (0,9m - 3m), ostření nekonečno (3m - nekonečno)
  • automatický blesk - dosah blesku 0,9m - 3m


Závěrečné hodnocení


Miky: Jako už tradičně dobře zpracovaný fotoaparát od firmy Fujifilm, se kterým se focení stává opravdovou zábavou. Wide jsem měl sebou na dovolené jako primární fotoaparát, a jiný už asi ani nechci. Do pár sekund jsem viděl výsledek a věděl jsem na čem jsem. Bylo s ním lehké zacházet a focení zvládne i malé dítě. Velikost fotek je dostačující a výdrž baterií mě více než překvapila. Pokud hledáte levnější aleternativu k Polaroidu, je Instax Wide 210 tou správnou volbou. Každý si ho musí zamilovat!

Tomi: Wide mi padl do oka hned po vyfocení prvního snímku! Lehké nastavení, velikost fotek a celkový vzhled, tyto vlastnosti mně naprosto vyhovují, proto mě zatím tento Instax baví nejvíce. Čekáme na novinky, které mohou Widu konkurovat. Moc se  těším na porovnání. Věřím, že vás očaruje stejně jako mě.














Děkujeme za zapůjčení HOMOBOT.cz - eshop s instantními fotoapatraty. 

2 komentáře:

  1. Tak to je paráda, pořád pokukuji na eshopu, tak snad se časem taky k nějakému rozhodnu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wide 210 je vážně top Instax, pozor však na jeho velikost 😄 ! Musíš na něj mít velkou kabelku ;-)
      Rozhodně ale INSTAX doporučuji, je to zábava....

      Vymazat