21. 6. 2014

Kouzlo Přírody




Další z článků, tentokrát na téma příroda. Opožděně s prvním letním dnem vám dnes představuji jarní přírodu, kterou jsem v květnu a červnu zachytil. Tyto fotografie jsem pořídil objektivy Nikon 50mm f/1.8G AF-S, Nikon 85mm f/1.4G AF-S a Nikon 18-105mm f/3.5-5.6G ED-VR. Jak jistě víte, Májové počasí je nepředvídatelné, proto jsem musel využívat kterého koliv počasí a vyjít do terénu. Některé fotografie jsem zachytil přímo na naší zahradě a nebo náhodně v přírodě. V blízké době budu pořizovat právě objektiv 50mm, zatím jsem ho měl pouze vypůjčený ale ověřil jsem si kvalitu fotografií, poměr cena-kvalita odpovídá, proto v brzké době přibyde ,,padesátka" v mé výbavě. 




















Nikon D5100
Nikkor: 50mm f/1.8G AF-S
Nikkor: 85mm f/1.4G AF-S
Upraveno: Zoner Photo studio, Snapseed
Pomůcky: Bez pomůcek


Žádné komentáře:

Okomentovat