11. 3. 2014

Praha, zase trochu jinak,...

Krásné jarní počasí nutí k procházkám a výletům. Do pražských ulic se tento víkend vydalo opravdu spousta výletníků. Bylo krásné pozorovat, jak si lidé užívají krásné teplé počasí. Ani já jsem nemohl zůstat doma, měl jsem volné odpoledne tak jsem se vydal objevovat nová pražská zákoutí. Fotil jsem u kyvadla odkud je krásný výhled na město a řadu mostů. Cestou jsem se potkával se spoustou fotografů z řad amatérů ale i profesionálů. Od kyvadla jsem pokračoval na Malou stranu, prošel jsem pod Karlovým mostem na Kampu. Poprvé jsem viděl Lennonovu zeď, u které se turisti s nadšením nechávali fotografovat. Postranními uličkami jsem se ocitl na Karlově mostě. Trochu jsem se bál aby mě tu lidi neušlapali. Potřeboval jsem se někde schovat, a tak jsem si na konci mostu zaplatil vstup do Staroměstské mostecké věže. Vylezl jsem na rozhlednu odkud se dá rozhlédnout na všechny světové strany. Pohled to byl úžasný, sice mě pohled dolů nedělal moc dobře, nakonec jsem si ale zvykl a pořídil jsem pár fotek. Krásně jsem zachytil kolik bylo návštěvníků na Karlově mostě. Na této věži jsem byl poprvé a vřele doporučuji fotografům, já bych příště zvolil jiný čas, například západ slunce nebo noční hodiny, počkat až se celé město rozsvítí. Celkový výlet byl povedený, objevil jsem nové kouty. Do budoucna mám nová místa pro fotografování. Určitě se sem zase někdy vrátím.































Nikon D5100
Nikkor 18 - 105mm f/3.5-5.6g ED VR
Upraveno: bez úpravy

Pomůcky: bez pomůcek

Žádné komentáře:

Okomentovat