23. 2. 2014

Strawberry cake


Včera 22.2. jsem oslavil svoje jednadvacáté narozeniny. Od přítelkyně jsem dostal krásný jahodový dort, který sama vyráběla tajně po nocích abych o tom nevěděl. Musím přiznat, něco jsem tušil ale i tak jsem se nechal překvapit, chtěl jsem vidět až celkový výsledek. Když jsem dort dostal, byl jsem nadšený! Dort se povedl, byl krásný, ale chutnal ještě líp. Nedalo mi to a zeptal jsem se jaké suroviny byly použity. Pro zájemce tu mám seznam ingrediencí - (těsto) hladká mouka, prášek na pečení, máslo, vajíčka, vanilkový extrakt, cukr a mléko. (krém) smetana ke šlehání, máslo, bílá čokoláda na vaření, vanilkový cukr a na závěr čerstvé jahody. Vřele doporučuji, všichni jsme si pochutnali. Já tímto ještě jednou mnohokrát děkuji své přítelkyni Týně, zá milé překvapení a krásný narozeninový dárek.

,,Ze všech lásek nejupřímnější je láska k jídlu" 
George Bernard Shaw 


















Nikon D5100
Nikkor 18 - 105mm f/3.5-5.6g ED VR
Upraveno: bez úpravy
Pomůcky: bez pomůcek

Žádné komentáře:

Okomentovat