14. 2. 2014

Pražská ,,Náplavka", labutě

Včera, 13.2.2014, jsem měl chvilku volna a tak jsem se vydal fotit do centra Prahy. Došel jsem ke Karlovu mostu, odkud jsem viděl mnoho labutí na břehu pražské náplavky. V současné době, je toto místo jedno z nejfotografovanějších v Praze. Právě díky labutím, které si náplavku zamilovaly. V některý okamžik je možné jich zde spatřit i několik desítek najednou. Při tomto focení jsem se zde setkal s řadou různých fotografů, od profesionálů až po ty amatérské nadšence. Zdejší labutě byly největším lákadlem pro Japonce, ti byli naprosto v sedmém nebi. Bohužel počasí nebylo úplně vydařené, slunce bylo za mrakem, chvílemi to vypadalo spíše na déšť, naštěstí počasí vydrželo a já mohl fotit. Nejpoužívanějším přístrojem byla zrcadlovka, na druhém místě samozřejmě mobil (iPhone), ale co mě nejvíce potěšilo, zahlédl jsem i Polaroid. Jsem rád, že právě zmíněný Polaroid se vrací zpět na foto scénu. Nabízí skvělou techniku a výsledek je vidět hned do několika sekund. Já prozatím zůstávám u své zrcadlovky a výsledek přikládám.


















Nikon D5100
Nikkor 18 - 105mm f/3.5-5.6g ED VR
Upraveno: Snapseed

Pomůcky: bez pomůcek




Žádné komentáře:

Okomentovat